pakten är bruten....



sista april idag alltså... jag och gänget har planerat en toppen kväll!!! vi ska börja med att göra en hejdundrandes middag, bestående av varmkorv med bröd (senap och ketchup offcourse), ja, jag vet vad ni tänker, kan det bli bättre än de? ja faktiskt, håll i er nu!!!! här kommer en kioskvältare!!! sen tänker vi bygga en koja av tjattes säng och leka indianer. wooooohooo!!! men det fräckaste av allt är våran avslutning av kvällen, och det här får ni inte sprida till någon. lova det! tommy har nämligen snott en smällare av sin pappa!!! olagligt och farligt? ja jag vet men ibland måste man få leva på den farliga sidan!! vi har dessutom planerat att va uppe ända tills efter sängdags eftersom tjattes mamma inte kommer hem förre 22.00. freaky stuff alltså!!!

fridens liljor!!!

Kommentarer
Postat av: Bästan

Du e min idol!!

2008-04-30 @ 14:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0